8 Mart 2014 Cumartesi

KIZGIN YUREK SIIRI MUSTAFA ISLAMOGLU

Kızgın Yürek Şiiri Mustafa İslamoğlu



Söyleyin anama

 Kurşunlar el altında bir yerde dursun kütüklükte bir atımlık sevda daha kaldı insanlar birbirlerini yüreklerinden vursun silahımın namlusu gül kusmaktan usandı uyandırın öfkeleri kudursun söyleyin anama ölecek çocuklar doğursun bugün yine kan verdim yeryüzünün damarlarına bugün yine ben vuruldum ağlama gün doğacak toprağımın çocuklarına umudu birkez daha çevirdim yolundan ama söyleyin anama ölecek çocuklar doğursun adını Bedir koysun yakında dağlar kızacak, biliyorum gökler kızacak, yerler kızacak sürmelibey biraz daha diye dursun artık ben de fırtınalar ülkesine gidiyorum bu kış çetin olacak ocağa yüreğimi vursun söyleyin anama ölecek çocuklar doğursun Kızgın Yürek Şiiri - Mustafa İslamoğlu

Hiç yorum yok: